HTML

SztyuviDubidú

Friss topikok

  • sztyuvidubidu: Hahhha koszonom, jogos...ido kozben megkaptam az OFF napom holnapra is, igy lehet ihlet is tarsul ... (2015.10.06. 16:58) Pihenőpálya

Címkék

Lustaságom története...avagy "Ne ábrándozz, hanem cselekedj!" - 1. rész

2015.07.30. 03:16 sztyuvidubidu

 

 "Szerdai nap lévén, én istenem, a mennyiségtan után két óra mértani rajz. Hiányzik a szépiám, a görbe léniám is hiányzik, amit pedig ma összeírnak. Guttmann ígért egy gumiguttit, azt elkérem. Vörösmarty Nyelvszépségei. Na, igen Vörösmarty Nyelvszépségei, tudom, tudom: ma ez a tét, kettő vagy semmi. Csak a másik felét néztem még át, de van két tíz perc a magyar óra előtt, az húsz perc, most, míg az iskolába érek, átgondolom magamban az első felét: nyertem tizenöt percet, azalatt beröpülöm Vörösmarty Nyelvszépségeit, elkérem Guttmanntól a gumiguttit, és még a történelmet átszaladom. A füzetem nincs meg. Tanár úr kérem, fiam ma gyengélkedett, a mennyiségtani dolgozatot nem készíthette el. Igen tisztelt tanár úr, fiam gyengéd szervezetének ápolása hosszabb időt vesz igénybe, mely idő alatt háziorvosunk a mennyiségtan-dolgozatoktól való tartózkodást ajánlotta.

 

Hát ez semmi. Ezek csak olyan ábrándok, megvalósíthatatlan ködképek. A rideg valóság nem az, a rideg valósághoz szívós elszántság és lélekjelenlét kell, és kell hozzá Guttmann megint, akinek a füzetéből öt röpke perc alatt átírom az egészet. Bár mit ér nekem, ha megvan a dolgozat, ha egyszer a kamatos kamatot úgyse tudom, pedig ha felelés van, az csak abból van, az tiszta sor. Ne ábrándozz, hanem cselekedj!"

Bizony bizony, ahogy Karinthy (avagy Bauer a Tanar ur kerem-ben) is mondja; ideje cselekedni...a tettek mezejere lepni ismet, hisz a sajat nevnapom ota nem irtam egy sort sem...pedig sokat gondoltam am Ratok, es hatha Ti is kivancsiak vagytok, mik is tortentek velem azota. Sok minden; koztuk megszokott es szokatlan, vart es varatlan, meglepo es mulatsagos, meghato es felemelo,  blogkepes es kevesbe az....tan ez utobbirol majd konyvben untatlak Titeket tovabb...alneven...evek mulva :)))

  

Addig elmeselem Nektek egy Ausztral futasom tortenetet. Mint azt mar irtam, kilometer- es varosgyujto lettem. Ahol csak tudok, nyulcipot huzok es fut-turisztkodom egyet. Van, hogy a hotel melletti parkban es kulvarosi kisutcakban korozok, van hogy a helyi nevezetessegek mellett suhanok, cudar ido eseten pedig a futopad szalagjat koptatom...bar ez utobbit ritkan, hisz a futo rossz idoben is futo, minden csak elhatarozas kerdese. "Nincs rossz ido, csak gyenge akarat", ugye?

 ...folytatas a 2. reszben

Szólj hozzá!

Címkék: felmaraton Dubai Sydney sztyuvi

A bejegyzés trackback címe:

https://sztyuvidubidu.blog.hu/api/trackback/id/tr317664604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása