HTML

SztyuviDubidú

Friss topikok

  • sztyuvidubidu: Hahhha koszonom, jogos...ido kozben megkaptam az OFF napom holnapra is, igy lehet ihlet is tarsul ... (2015.10.06. 16:58) Pihenőpálya

Címkék

...csak úgy repül az idő...

2014.04.07. 20:52 sztyuvidubidu

20140328_170801-kdcollage.jpgSziasztok!

Legutóbbi tudósításom óta a melegebb éghajlatokról 3 hét telt el...mi több, repült szinte fénysebességgel. Azóta megismerkedtem a környékbeli nevezetességekkel, megtapasztalhattam a koránkelés fájdalmas rituáléját, Bikinire és Happy Gang-re roptam a táncparketten egy magyar buliban, buszoztam-metróztam másfél órát egy Dubaj belvárosi látványosságig, új barátokra tettem szert, letettem a biztonsági vizsgáim nagy részét, és töretlenül, teli jókedvvel, viszont egy évvel "öregebben" jelentkezem, hogy legalább némi életjelt adjak magamról...

Na igen...többek közt drága Rékucim örömére is, beléptem abba a bizonyos 3x-es csapatba...csupán szolidarításból, mi másból? :) Na nem azért korosodtam meg itt hirtelenjében, mert ennyire intezív lenne a tréning, hogy beleöregszik az ember lyánya, csak most így jött ki a lépés...persze ez nem jelenti azt, hogy nem vagyunk rendesen meghajtva, és a fejünk ne feszülne már a sok új infotól és éjjel-nappal tanulástól...hajnal 4-kor kelünk, reggel 6-kor indul a tágítás, 2-kor kiesünk az agyfagyásig légkondicionált tréning központból, ki a lassan közel 30 fokba, be a személyzeti buszba a helyi indiai vendégmunkás Hamiltonok mögé, majd indul a délutáni műszakunk otthon...ismétlés, leckeírás, készülés a másnapi ellenőrző villámkérdésekre és vizsgákra, majd ha minden jól megy, általában 10-ig ágyba is kerülünk.

Ezt megcáfolandó, tegnap nem ment minden jól...kezdődött persze az új klubtagságommal (éljenek a harmincasok, ugye?), és nem is sikerült a 10-ig ágybakerülés, mert a szülinapom reggelén 2 vizsgát is abszolváltunk, és elkezdtünk készülni a másnapira. A napomat azért megédesítette az a kellemes meglepetés ami ért, amikor a csoporttársaim és trénereim a vizsgák után egy torával vártak a teremben, és lelkesen énekelték a hepi börzdéjt...majd hüledeztek és nem akarták elhinni, hogy valóban annyi vagyok, amennyi...néha én sem...tehát kitaláltam, hogy idén 30 helyett ismét 18 leszek inkább, ami ki is jön, ha 20-tól mindig visszaszámolunk 18-ig, majd megint 20-ig, és így tovább. Persze ezt nem sokáig játszhatom majd el, de idén még ezzel nyugtatom magam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztyuvidubidu.blog.hu/api/trackback/id/tr395979501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása