HTML

SztyuviDubidú

Friss topikok

  • sztyuvidubidu: Hahhha koszonom, jogos...ido kozben megkaptam az OFF napom holnapra is, igy lehet ihlet is tarsul ... (2015.10.06. 16:58) Pihenőpálya

Címkék

Sarga fotok effekt nelkul

2015.04.05. 00:07 sztyuvidubidu

 

Mivel mar kezdtem jobban lenni a nagy koppanasom utan, a fejfajasom is muladozott, ugy dontottem, eleg volt nekem a fekvesbol es a sotet szobabol...gondoltam magamban, mikor felkelek, atslattyogok B-vel a par sarokra levo boltig, biztos jot tesz majd egy kis testmozgas, ha meg csiga-mod lassu is. De mikor szethuztam reggel a fuggonyt, szomoruan konstataltam, hogy az elozo esti tervem fustbe ment...avagy inkabb homokba...

Eloszor azt hittem, enyhe agyrazkodasom ujabb tuneteket produkal, es az eddigi fejfajast lecserelte lataszavarra. Az utca elottunk sarga es homalyos volt, mar-mar kezdtem azt hinni, hogy a hiba bennem van, de szerencsere nem egy ujabb tunetnek koszonhettem a kinti sarga effektust. Dubai utcain bizony fujt a szel, nem kicsit (ennek csodajara szoktam jarni, es hagyom hogy a helyi "huvos" 20 fok utana a szel a hajamba kapjon). Reggelre megerkezett hozzank a homokvihar, es en meg szerencsesnek mondhattam magam, hiszen nem dolgoztam, de sokak nem kis kesessel szalltak fel aznap. Rosszabb esetben akar tobb oras kesest is produkalhat egy ilyen vihar, igy en osszetettem mindket kezem, es elveztem a kenyszerpihenom ezen elonyet. Azert hogy megmozgassam magam, felkusztam a tetore a medencehez, es dokumentaltam a vihart, valamint lattam, hogy nem latok...az orrom hegyeig sem! Az epuletunk medencejetol a Burj Khalifaban es a varos sziluettjeben szoktunk gyonyorkodni, azonban most a kornyezo hazak is alig latszottak. Az egy sarokra levo regi epuletunk is a homokvihar kontosebe burkolozott. Mondanom sem kell, nem jarkaltak sokan az utcan, ha megis, minden lehetseges reteget magukra tekertek. Igy mar ertheto a helyi praktikus "pizsamas" viselet. ;)

De hogy lassatok is mirol beszelek, ime nehany foto 2 nappal ezelottrol. 

Remelem holnap ismet a kek felhotlen egre ebredek :)

Joccakat!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztyuvidubidu.blog.hu/api/trackback/id/tr597340222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása