HTML

SztyuviDubidú

Friss topikok

  • sztyuvidubidu: Hahhha koszonom, jogos...ido kozben megkaptam az OFF napom holnapra is, igy lehet ihlet is tarsul ... (2015.10.06. 16:58) Pihenőpálya

Címkék

Túl a harmadik x-en...

2015.04.22. 18:06 sztyuvidubidu

Tavaly ilyenkor meg javaban a kikepzokozpont padjait koptattam, es alig vartam, hogy ho vege fele kozeledve kijojjon eletem elso sztyuvi-rosztere. Majus elejen pedig szarnyra keltem, hogy felfedezhessem a vilagot. 

Szerencsesnek mondhatom magam, hisz azota igen sok varosban, orszagban megfordultam...es meg sok helyen szeretnek. A roszterem Svajcba, Szingapurba, Bangladeshbe, Kinaba, Ausztraliaba, Malajziaba, Uj-Zelandra es meg sok kulonleges helyre kuldott. Olelgettem koalat es kengurut, baratsagot kotottem egy bangladeshi otodikes-forma fiuval aki lelkesen vezetett korbe lakohelyen, reszt vettem a Nizza es Cannes kozott rendezett maraton elso 10 kilometeren (sajnos a gepunk ra 3 orara szallt fel), regi magyar baratokat latogattam Szingapurban, Manchesterben, eletem legjobb kacsajat ettem egy shanghai-i sikator eldugott ettermeben, idozonakat repulve ejfel nelkul ugrottam at a 2015-os evbe, az ev elso napjat a kenguruk foldjen napsutesben elvezhettem, Uj-Zelandon pedig egy gimistarssal volt szerencsem talalkozni. Mindemellett tobbe-kevesbe sportot uztem abbol, hogy hany varosban ert talajt a futocipom, ahova repultem.

Kozben szallt az ido is felettem, egy ev 'dubajozas' utan begyujtottem a harmadik x feletti elso evemet is. A 'nagy nap' pont husvet hetfore esett, igy volt mas urugyem osszerantani par masik orult magyart szereny hajlekunkba. Ido kozben az is kiderult, - csupa veletlenek folytan - hogy a csili-vili uj epuletunkben nem csak a mi mesternegyesunk lakik, de meg legalabb egy magyar, csak eddig nem tudtunk egymasrol. Igy kapva az alkalmon ot is meghivtuk a husveti gasztrobuliba, helyi farkasfalkank pedig bovult 1 fovel D szemelyeben. Mar elozo este nekilattam, hogy elkeszitsem azt a szabolcsi specialitast, amit nagyim minden husvetra szokott; a sargaturot. A recept szerint huvos kamraban kell logatni egy ejjen at, hogy jol lecsopogjon a leve es osszealljon a husveti csoda. Kamra es huvos hijan (es mivel a hutonk tele volt) a hutott nappaliban felalitott letran logott a kisgomboc. Kozben nekilattam a palacsintasutesnek, hogy masnapra mar csak a sonka es a zoldsegek maradjanak. Hajnalra L is befutott, igy delutan mar ujult erovel szelte a hagymat, retket, paradicsomot a libatepertohoz, kolbaszhoz, sonkahoz es az elmaradhatatlan tojashoz. A biztonsag kedveert az asztalon diszelgett egy kis hazai palinka is. Este 8 korul jottek is szepen az ismerosok (ujak es regiek), van ki a szomszedos hazbol, van ki Dubai tulvegebol, ketten pedig a masik emiratusbol tiszteltek meg a jelenletukkel. Az este a medencenel kezdodott, ahonnan latszik a Burj Khalifa, es Dubai 'belvarosa', felteve ha nincs homokvihar, mert akkor a szomszed hazig is alig latni el. Szerencsere este is mar 20 fok fele kuszott a homero higanyszala. Mikor a medencet bezartak, letipegtunk kis lakaskankba, ahol vartak a finomsagok, 'fiaink' pedig szolid locsolasba kezdtek az arab Masafi forras palackozott remekebol, csak hogy huek legyunk sajat tradicioinkhoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztyuvidubidu.blog.hu/api/trackback/id/tr387389978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása